Soulmates, Kapitel 2

Katelyns perspektiv
Vadå fans? Va det han som var kändisen som alla prata om!?
"Jag är med i en grupp, The fooo med min kompisar som du träffade vi var förband till JB."
"Ofta!? Men gud va coolt, vi får verkligen inga nyheter i Karlstad"
När ätit upp vår mat gick vi ut till de förväntansfulla fansen.Oscar var verkligen hur gullig som helst mot fansen! Dom fick kramar och ta bilder och allt! En tjej försökte pussa Oscar på munnen!!! Han vände bort huvudet och såg lite besvärad ut.
"Haha, kom igen tjejer", sa han.
Tjejen såg generad ut och kolla sen surt på mig. Jag gav en bitchblick tillbaka.
Oscar sa snällt till alla fansen att han måste gå tillbaka till dansskolan nu.
De flesta fansen sa hejdå och gick åt olika håll. Men inte hon som försökte kyssa oscar. Precis när vi skulle gå in på dansskolan skrek hon "Jävla hora!"
Oscars perspektiv:
Vad sa hon?! Ingen fick säga så till min... Ja, vad va Katelyn egentligen? Min kompis? Men jag ville mer. Jag vände mig om och började gå mot tjejen. Hon va likblek i ansiktet och såg ut att ha växt fast i marken.
"Så säger man faktiskt inte, fattar du det? Man kan inte bara behandla någon som inte ens gjort något som skit!" Sa jag surt.
Tjejen såg chockad ut och pep fram ett tyst "förlåt.."
"Mm" mumlade jag och gick in på dansskolan med Katelyn.
Vi sa inget till varandra, vi bara gick in i danssalen. Danslektionen var kul, men jag kunde inte sluta tänka på henne. Vågar jag fråga om hennes nummer?
"Öh, du Katelyn..." sa jag osäkert när alla dagens lektioner va över.
"Aa?" Sa hon och vände sig mot mig.Hon hade släppt ner sitt långa hår och det hängde så fint över hennes axlar. Jag blev alldeles knäsvag.
"K-kan jag få ditt n-nummer?" Lyckades jag stamma fram.
Hon log och jag såg en skymt av hennes perfekta vita tänder.
"Klart", sa hon och knappade in sitt nummer i min telefon.
 
"Jag sms:ar dig", lovade jag.
Katelyns perspektiv:
När jag kom in på mitt rum så kände jag både sprudlande glädje och lite oro. Tänk om han inte smsar, tänk om han bara driver med mig?
Jag var helt slut efter dansen så jag bytte om och kröp ner i sängen. Precis när jag höll på att somna vibrerade min mobil. Jag blev nervös och fick nästan lite ont i magen. Tänk om det var Oscar. Jag lät bli att kolla mobilen på några minuter. Jag vill ju inte verka konstig som går runt med mobilen i handen 24/7.
Efter ett tag kolla jag mobilen "Bio ikväll?/ Oscar".
Omg tänkte jag. Det pirrade i magen och jag blev alldeles varm.
"Visst, vilken film? <3" svarade jag.
"Paranormal activity 5"
------------------------------------
Sorry för dåligt slut, d har varit krångel med internet och datorn hela dagen!! sorry <3<3<33


äntligen kan jag kommentera, kunde inte det på första kapitlet rutan kom inte fram men mer snälla gillar denna Novell as mycket, jag vet inte hur gammal du är men snälla kan det vara lite mer moget typ att det inte går för fort med att de säger jag älskar dig och så för det gör man inte första veckan man är tillsammans likaså med kyssar första dagen. men fortsätt bara som du gör så blir det kanoners :)

Svar: Håller med, men det blir inge kul att läsa om inget händer på en hel vecka liksom, men vi försöker tänka på det när vi skriver.
thefooobloggers.blogg.se

2013-07-26 | 09:42:48

Jättebra, har läst många som det går för fort fram i men hittills har ni lyckas bra, fortsätt så. När kommer nästa?

Svar: Förhoppningsvis idag, men möjligen imorgon.
thefooobloggers.blogg.se

2013-07-26 | 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback